Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Αίτηση απαλλαγής στράτευσης!

Την παρακάτω αίτηση την έστειλε ένας νέος στον υπουργό εθνικής αμύνης προκειμένου να πάρει απαλλαγή από το στρατό. Το παιδί απλά δεν παλεύεται:

Κύριε Υπουργέ Άμυνας

Επιτρέψτε μου να σας εκθέσω το πρόβλημα μου και να σας ζητήσω να τακτοποιήσετε το θέμα μου. Περιμένω να μου έρθει το χαρτί να παρουσιαστώ. Είμαι 24 χρονών και έχω παντρευτή μία 44χρονη χήρα, που έχει μία κόρη που είναι 25 χρονών, την οποία παντρεύτηκε ο πατέρας μου. Επομένως, ο πατέρας μου αφού παντρεύτηκε την κόρη μου, είναι γαμπρός μου.

Επιπλέον, η κόρη μου, αφού είναι σύζυγος του πατέρα μου, έγινε και μητρειά μου. Η γυναίκα μου και εγώ αποκτήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο ένα υιο. Κατά συνέπεια, εκείνος είναι αδερφός της συζύγου του πατέρα μου, δηλαδή κουνιάδος μου. Είναι όμως και θείος μου αφού είναι αδερφός της μητρειάς μου. Άρα ο υιος μου είναι θείος μου.

Η σύζυγος του πατέρα μου απέκτησε τα Χριστούγεννα ένα υιο, ο οποίος είναι ταυτόχρονα αδερφός μου, αφού είναι υιος του πατέρα μου, και εγγονός μου, αφού είναί υιος της κόρης της γυναίκας μου. Συνεπώς, εγώ είμαι αδερφός του εγγονού μου και επειδή ο σύζυγος της μητέρας κάποιου είναι πατέρας του αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είμαι πατέρας της κόρης της γυναίκας μου και αδερφός του υιου της. Επομένως είμαι ο παππούς μου!

Δεδομένου αυτού, σας παρακαλώ να με απαλλάξετε αφού ο νόμος απαγορεύει πατέρας , υιος και εγγονός να υπηρετουν ταυτόχρονα στο στρατό.

Ευχαριστούμε τον Γιάννη Λ. που μας το έστειλε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου