Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Όλγα Κυριακού - Γεννημένη Ηθοποιός!

Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα στην Ελλάδα (και όχι μόνο) στον τομέα της υποκριτικής! Έχοντας συμμετάσχει με επιτυχία σε θεατρικές παραστάσεις, με τον αυθορμητισμό και την αμεσότητα που την διακρίνει, αποτελεί μία από της ελπίδες του ελληνικού θεάτρου. Η Όλγα Κυριακού, της οποίας το όνομα να θυμάστε, μίλησε στο tonatalo για την ηθοποιία και όχι μόνο:

Profile
Όνομα: Όλγα
Ηλικία: 19
Επάγγελμα: Φοιτήτρια στο τμήμα Θεατρολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών - Ηθοποιός
Τοποθεσία: Πάτρα, Θεσσαλονίκη



tonatalo:
Όλγα, καταρχήν είναι η πρώτη συνέντευξη που δίνεις?
Όλγα: Βασικά είναι η δεύτερη. Είχα εμφανιστεί και στην εκπομπή Artemis του Patra TV μαζί με άλλα άτομα από την ερασιτεχνική παράσταση που συμμετείχα.

t:Ανεβάσατε πριν ένα μήνα την παράσταση "Η Μικρή μας Πόλη". Πώς πήγε?
Ο:Καλά πήγαμε και αποσπάσαμε θετικές κριτικές. Ήταν ένα δύσκολο εγχείρημα για ερασιτεχνική ομάδα.

t:Ποιός ήταν ο ρόλος σου?
Ο:Υποδύθηκα την Ρεβέκκα, τη μικρή αδερφή του πρωταγωνιστή George.

t:Την οποία πώς θα χαρακτήριζες?
Ο:Είναι ένα πλάσμα που επιζητά την προσοχή, πειραχτήρι και ευχάριστο... Μια ευχάριστη νότα σε ένα σοβαρό έργο!

t:Πιστεύεις ότι η Ρεβέκκα έχει στοιχεία του χαρακτήρα σου?
Ο:Αρκετά θα έλεγα! Συγκεκριμένα η προσοχή και το ενδιαφέρον των γύρω μου είναι πράγματα που με απασχολούν ιδιαίτερα, και επιπλέον και εγώ πειράζω τους πάντες και τα πάντα! (Γέλια)

t:Είχες προηγούμενες εμπειρίες από θέατρο?
Ο:Όχι, ήταν η πρώτη μου παράσταση και είμαι ακόμα κατενθουσιασμένη! Νομίζω πως με τη "Μικρή μας Πόλη" ερωτεύτηκα το θέατρο!

t:Σκέφτεσαι να ασχοληθείς επαγγελματικά με την ηθοποιία?
Ο:Ναι, η αλήθεια είναι πως στόχος μου είναι να γίνω ηθοποιός και να ασχοληθώ με το θέατρο και τον κινηματογράφο.

t:Μάλιστα... Πότε το αποφάσισες?
Ο:Από πολύ μικρή ηλικία το θέλω. Ας πούμε από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου!

t:Θέατρο ή τηλεόραση?
Ο:Θέατρο φυσικά. Επικοινωνείς με το κοινό σου, το ξυπνάς, ενώ στην τηλεόραση το νανουρίζεις πριν το βραδινό ύπνο! (Γέλια)


t:Αγαπημένη ταινία?
Ο:Το "La Antenna" ενός αργεντίνου, νομίζω, σκηνοθέτη.Η ταινία αυτή είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης κατά τη γνώμη μου.

t:Ποιός είναι ο αγαπημένος σου Έλληνας ηθοποιός?
Ο:Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο, αλλά μου άρεσε πολύ ο Νίκος Σεργιανόπουλος. Είχε απίστευτη ενέργεια!

t:Αγαπημένος ξένος?
Ο:Ο Johnny Depp. Είναι πολύ ταλαντούχος και αξιόλογος, τον θαυμάζω πολύ.

t:Πάμε στα λίγο πιο προσωπικά... Έχεις σχέση αυτό το διάστημα?
Ο:Ναι έχω! Αυτά!

t:Τί προσέχεις κυρίως σε έναν άνδρα?
O:Δεν ξέρω, τα γούστα μου στους άνδρες είναι ό,τι να 'ναι αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που με γοητεύουν, όπως ο χαρακτήρας και τα μακριά δάκτυλα στα χέρια...

t:Ποιόν θεωρείς ως τον πιο sexy άνδρα?
Ο:Και πάλι τον Johnny Depp. Τον είχε αναδείξει και το περιοδικό People το 2003.

t:Τέλος πώς σου φαίνεται το tonatalo?
Ο:Κουκλίστικο!!!

t:Ευχαριστούμε πολύ Όλγα και σου ευχόμαστε να πετύχεις τους στόχους σου!
Ο:Παρακαλώ πολύ και ευχαριστώ για την ευχή. Άντε και καλές συνεντεύξεις, keep going!!!

Επειδή είχαμε απορρία ποιά ταινία είναι η La Antenna, ορίστε το trailer για όσους αναρωτιούνται το ίδιο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου